طرح سایت فروشگاه عسل شاپ

طرح سایت فروشگاه عسل شاپ

3,900 تومان

نیماد وب، سایت شما را مشابه با طرح‌ ارائه شده در این صفحه و با چیدمان و رنگ‌بندی دلخواه خودتان آماده می‌کند و به شما ارائه می‌دهد. پس از این می‌توانید از امکانات شکفت‌انگیز سایت استفاده کنید و پیشرفت کاری خوبی داشته باشید.

ویژگی‌های بارز در این قالب فروشگاهی عبارتند از :

پشتیبانی 3 ماه رایگان

قالب ها جذاب

بخش محصولات پرفروش

اسلایدر محصولات

توضیحات قالب

امروزه از راه‌های کسب درآمد عالی، ایجاد فروشگاه اینترنتی است، فروشگاهی که در ساعات مختلف و حتی در روزهای تعطیل، چراغش روشن است و به مشتریان محصولات و خدماتش را ارائه می‌دهد. این فروشگاه اینترنتی با دیوایس‌های مختلف مانند کامپیوتر، لپتاپ، تبلت و موبایل سازگار است. پکیج سایت فروشگاهی نیماد وب با طراحی حرفه‌ای و امکانات مختلف، نیاز شما به فروشگاه اینترنتی را برطرف می‌کند. در سایت خود، می‌توانيد محصولات خود را با محتوای خلاقانه و جذاب ارائه دهید، سایت شما قابلیت اتصال به درگاه پرداخت را دارد و با این امکان به راحتی می‌توانید، محصولات خود را بفروشید، می‌توانید به مناسبت‌های مختلف تخفیف ارائه دهید و کدتخفیف تعریف کنید و بدون نیاز به نرم افزار حسابداری از گزارشات فروش ماهانه بهره بگیرید.
یک سایت فروشگاهی قدرتمند، رونق کسب و کار شما را تضمین می‌کند. با استفاده اصولی و حرفه‌ای از پکیج سایت فروشگاهی نیماد وب، رکورد فروش بی‌سابقه‌ای ثبت خواهید کرد.

قالب های مرتبط

طراحی سایت حمل و نقل

طراحی سایت شیرینی فروشی

طراحی سایت کودکستان